بایگانی نوشته‌ها


مقابله رگولاتوری با سرشماره‌های فرستنده پیامک‌های تبلیغاتی

مقابله رگولاتوری با سرشماره‌های فرستنده پیامک‌های تبلیغاتی

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان رگولاتوری از برنامه جدید برای  برخورد با پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی خبر داد و گفت: سرشماره های ارسال  کننده پیامک موظف به ایجاد باشگاه مشتریان می شوند.

من پریسا زنده دل، کارشناس توسعه کسب و کار و بیش از 4 سال است که در تیم توسعه کسب و کار مبتکران مشغول به فعالیت هستم.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت در خبرنامه مبتکران
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...